Dag 3

21 november 2023 - Cochin, India

Beter later dan nooit: klein verslag van dag 3. Gisteren zijn we meer dan 10 uur onderweg geweest en hadden geen puf meer om nog een verslag te typen. (Dag 4 is iets complexer om uit te leggen, kan gerust nog een dagje duren voordat we daar iets over melden)

Zondag was een dag om de toerist uit te hangen. We hebben ons in de ochtend rustig gehouden, en zijn 's middags met onze chauffeur, Raji, naar de backwaters gegaan om daar een boottochtje te doen. We zijn ongeveer 1,5 uur op het water geweest. De natuur daar is erg mooi! We hebben onder andere grote vleermuizen, ijsvogels (Indische variant althans) en Adelaars gezien. Al na vijf minuten varen moesten we even aanmeren bij een wankel steigertje met daar aan vast gekoppeld een soort vlot waar twee mannen verse kokosnoten open kapten zodat we er uit konden drinken. Kosten daarvan bedroegen 55 roepies per persoon, omgerekend ruim 55 cent, dat konden we ons wel veroorloven. Verder hebben we mangrove bos gezien en ook bijzondere (verlaten) gebouwen waar de natuur al aardig vat op had. Ik zal wat foto's posten zodat jullie het een beetje mee kunnen beleven.

1. Luc en Caroline:
    Hey Deborah en Pieter,
    Wat enorm mooi om met jullie zo mee te mogen reizen! Voor ons is t al indrukwekkend, we kunnen ons voorstellen dat er heel wat op jullie af komt en soms erg emotioneel zal zijn. Geniet van alle nieuwe ervaringen en ontmoetingen!
  2. Nelleke:
    21 november 2023
    Ik vind Raji nú al grappig😁😁
    Wat fijn om jullie zo te kunnen volgen en wat heftig om die armoede op sommige plekken zo te zien (daar onder die brug bijvoorbeeld)
    Geniet van jullie trip!🥰
  3. Marleen:
    21 november 2023
    Tjonge Debs & Piet, wat mooi, ontzettend bijzonder en indrukwekkend. Een reis om nooit te vergeten!
  4. Lein:
    21 november 2023
    Buuf!! Indrukwekkend en veel voor je om te verwerken. Hoop dat je puzzelstukjes vindt ❣️
    Ik vind je een kanjer. Ook fijn dat je hulphond mee is😉