Indrukwekkend

17 november 2023 - Cochin, India

Hey!

Na een hele goede reis zijn we dan aangekomen in India.

Ik had de nacht voor vertrek letterlijk geen oog dicht gedaan dus bij aankomst( Nederlandse tijd vertrokken we om kwart voor negen uit Brussel en kwamen om 0.00 Nederlandse tijd aan in ons hotel)..dus heb goed geslapen vannacht en werden pas 11.45 (lokale tijd) wakker.

Na het uitslapen, wat we nodig hadden blijkbaar, zijn we gaan ontbijten in het hotel.

het viel ons op dat je erg veel geduld moet hebben, ze komen gelijk naar je toe hoor met een kaart en of welkom.

maar als je iets bestelt, deden zij dit op het uiterste gemak, voor het drinken van een bakje koffie konden we met gemak bijna een uur wachten.

het eten dat we besteld hadden ging bij het serveren niet geheel gelijk op, pieter kreeg eerst z’n bestelling ik een ong een halfuur later😅( lees: Deb gaat hier heeeeel veeeel geduld leren).

Foto’s en details volgen nog. Het was een heel bijzondere dag.

Ps: de mensen zijn echt super super aardig en zal hier ook echt niet aan kunnen wennen, ze lachen en staren ons de hele tijd aan, als je aankomt wordt de deur door je open gemaakt alsof je de koning of koningin bent🫣😅🤪

Ik merk dat ik echt de tijd nodig heb van wat ik vandaag allemaal meegemaakt heb. We hebben het tweede tehuis, waar ik verbleven heb, mogen bezoeken.

1. Henk Janse:
    17 november 2023
    Een heel andere wereld, ff wennen en genieten. XXX